
Zegna Yenileniyor
1910 yılında küçük bir yün fabrikasının sahibi olan Ermenegildo Zegna tarafından Kuzey İtalya’nın Piedmont dağlarında kurulan Zegna, İtalyan moda dünyasının vazgeçilmezi haline geldi. Piyasadaki en iyi erkek giyim ürünlerinden bazılarını yaratmasıyla tanınan marka, tüm dünyada İtalyan işçiliğinin yaygın bir sembolü oldu.
Marka şimdi aradan 110 yıl geçtikten sonra, tarihi geçmişini modern çağa adapte ediyor. Yeni logosu ve yakın gelecekte halka arz beklentisiyle, Piedmont’taki köklerine sadık kalarak markasını değiştiriyor.
Yepyeni logoda, turuncu ve siyah çift şeritli bir bandın altında kalın, çarpıcı bir yazı tipinde “Zegna” adı görünüyor. Bu logo kökenlerine saygı gösteren evin güçlü bir sembolüdür. Özellikle, Ermenegildo’nun yaklaşık 110 yıl önce Kuzey İtalya’nın dağlarında inşa ettiği ve o zamanlar çorak, kayalık bir araziden başka bir şey olmayan Road 232’ya atıfta bulunuyor.
Yün değirmenine giden bu yol boyunca, girişimcilik ve zanaatkarlık etrafında bir topluluk inşa etti. Basitçe söylemek gerekirse, yeni logo, İtalya’dan New York’a anıtsal ve modernleştirici bir yolculuğa çıkarken Zegna’nın ileriye dönük yolculuğunu temsil ediyor. Her ikisi de, Gildo Zegna liderliğindeki Ermenegildo Zegna Grubu’nun kalıcı değerlerini korurken, marka için bu ileriye doğru atılımı kutluyor.
Çift şeritli işaretleyici ve yeni Zegna logosunun 3 Aralık’ta amaca yönelik bir koleksiyonun yanı sıra tanıtılması planlanıyor. Bu koleksiyon, etiketin Piedmont dağlarındaki köklerine bir başka anlamlı övgü olarak açık hava ve kış sporlarını onurlandıracak.
Yeni ve yeniden şekillendirilmiş logo, sonraki her koleksiyonda yer alacak ve 2022’de küresel olarak tamamlanacak marka perakende ağının işareti olarak hizmet edecek. Böylece, bu yeniden markalaşma ile Zegna, Kuzey İtalya ile olan bağlantısını hem daha ileriye taşıyacak hem de koruyacak.