
PUMA x AMI: İki Sokak Stili Markası Bir Araya Geldi
İlk PUMA x AMI Koleksiyonu yeni bir başarı çağından ilham alıyor. Markalar, lansman kampanyası için gerçek hayattaki çift Romeo Beckham ve Mia Regan’ı seçti ve hepsine genç ve havalı bir yorum kattı.
Markanın PUMA ile olan ilk kampanyalarında neden bu çifti seçtiği sorulduğunda Mattiussi, “Onlar hakkında en çok sevdiğim şey enerjileri ve bireysel tarzları oldu. Birbirlerine çok aşık oldukları ortada. Romeo ve Mia, koleksiyonun ruhunu çok iyi bir şekilde somutlaştırıyor,” cevabını verdi.
Koleksiyon, minimalist markalaması, nötr ve cesur renklerinin ahengi ve birinci sınıf malzemeleriyle spor giyimini öne çıkarıyor. AMI’nin imza sembolü olan AMI de Coeur (AMI kalbi), koleksiyondaki parçalarda da görülen ortak marka grafiği için PUMA logosuyla birleştirildi.
Koleksiyon, eksiksiz bir gardırop oluşturmak için mükemmel bir şekilde kombinlenebilen t-shirtler, ceketler, sweatshirtler, şortlar ve pantolonlardan oluşuyor. Koleksiyonu asıl tamamlayan ise bucket ve kıvrımlı şapkaları, omuz ve el çantaları gibi aksesuarları oluyor.
Fransızca’da “arkadaş” anlamına gelen Fransız lüks moda evi AMI, mutluluğun kişiyi çevreleyen insanlardan geldiğine inanıyor ve bundan ilham alıyor. Yeni PUMA x AMI işbirliği, sokak giyimini öne çıkaran sade ve rahat tasarımlarıyla bu dostluk ve aile temalarını işliyor. Koleksiyon, minimalist bir markalama, nötr ve cesur renkler ve birinci sınıf malzemelerden oluşuyor.