
Nigo Her Ay Kenzo Kampanyası Yayınlayacak
Hızlandırılmış bir moda sistemini ve sürekli anlatıya olan tutkusunu yansıtan Kenzo’nun sanat yönetmeni Nigo , Fransız markası için aylık kampanyalar başlatmayı planlıyor.
Sonbahar 2022 koleksiyonu için ilk noktalar, dünya çapında perakende lansmanı ile birlikte Kenzo’nun sosyal ve dijital kanallarında piyasaya sürülecek. Japon tasarımcı WWD’ye “Sonunda ilk Kenzo koleksiyonumu dünyayla paylaşabildiğim için çok mutluyum” dedi.
İngiliz fotoğrafçı Thurstan Redding, dört modeli, arka planda Eyfel Kulesi’ni taşıyan eski valizlerle Paris köprüsünde yarışırken yakaladı. Redding, stilist Marq Rise ile saç için Christian Eberhard ve makyaj için Christine Corbel’la iş birliği yaptı.
House’a göre, ” Nigo , Kenzo için sürekli gelişen bir hikaye tasarladı: Hem Kenzo Takada’nın mirasına hem de yeni tasarımcının yaratıcı vizyonuna çok uygun, aylık sınırlı sayıda üretilen düşünceli bir gardırop. “Kenzo her ay, sezon boyunca evin güncel olaylarını vurgulayacak özel ürünler ve kampanya görselleriyle eşleştirilmiş yeni bir yaratıcı hikaye ortaya çıkaracak.”
Marka, Nigo’nun yaklaşımını “Japon ve Batı terzilik gelenekleri arasında bir sentez ve temelde modaya karşı ortak bir tutum: podyumda gördüğünüz şeyin gerçek hayata uygun olması gerektiği inancı” olarak tanımladı.
A Bathing Ape’in kurucusu ve anavatanı Japonya’da sokak giyiminin öncüsü olarak tanınan, gerçek adı Tomoaki Nagao olan tasarımcı, Kenzo için ilk karma koleksiyonunu geçen Ocak ayında 1823’e kadar uzanan kapalı bir pasaj olan Galerie Vivienne’de tanıttı.
Nigo’nun Kenzo’ya yönelik ilk gösterisi, markanın medya etki değerinde 6,6 milyon dolar kazanmasına ve Launchmetrics’in tablolarına göre Louis Vuitton’un birinci, Dior’un ardından Paris Moda Haftası’nda en etkili üç gösteriyi kırmasına yardımcı oldu. Veri ve içgörü firması, “Gösterinin yıldızlarla dolu ön sırası, medyaya muazzam bir ses getirdi; Kanye West, Pharrell Williams ve Tyler the Creator gibi çeşitli hip-hop sanatçılarından markayla ilgili yerleşimlerin yüzde 50’sinden fazlasında bahsedildi”
Kenzo, Nigo’nun geçen Eylül’de gelmesinden bu yana seyircisinin ne kadar büyüdüğünü söylemeyi reddetti . Fransız lüks grubu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton’a ait olan markanın Instagram’da 2 milyon takipçisi bulunuyor.