
Kenzo Kuralları Değiştiriyor
Kenzo kreatif direktörü Nigo 2022 Sonbahar/Kış kampanyasında moda dünyasındaki alışılagelmiş kuralları değiştiriyor. Sezonluk kampanyaların aksine 2022 Sonbahar/Kış kampanyasını 6 aya bölen tasarımcı her ay kampanyanın bir kısmını moda dünyasına sunacak. Kezo bünyesindeki ilk koleksiyonunu sunan Nigo yeni koleksiyonla ilgili hislerini şu sözcüklerle açıklıyor, “Sonunda ilk Kenzo koleksiyonumu dünyayla paylaşabildiğim için çok mutluyum”.
2022 Sonbahar/Kış koleksiyonu dikkat çekici bir kampanya filmiyle karşımıza çıkıyor. Kenzo personası Paris sokaklarında, Eyfel kulesi manzarasına karşı özgürlüğe koşuyor. Renkli, yenilikçi ve özgür siluetler Takada’nın mirası olan Poppy Print namı diğer gelincik çiçeği baskısıyla ikonikleşiyor. Takada’nın ilk defilesini gerçekleştirdiği 1970 yılı berelerin üzerindeki yerini alıyor. Kırmızı ve beyazın dikkat çeken uyumunu, denimde kendini gösteren mavinin tonları, fıstık yeşili ve turuncunun uyumu izliyor. Kampanyanın diğer adımları şimdiden merak uyandırıyor.