
Burberry Birlikteliğin Gücünü Kutluyor
Burberry kreatif direktörü Ricardo Tisci, 2022 Sonbahar/Kış kampanyası topluluğun önemini göstermeye odaklanıyor ve aidiyet temasının altını çiziyor. Yeni kampanya bizleri bireyselliğin güzelliğinden ve kendini ifade etmenin gücünden yararlanan, kimlik ve birlikteliği Los Angeles’ta alışılagelmişin dışında gerçekleşen stüdyo çekimleri ve dış mekan çekimlerinde keşfetmeye davet ediyor.
Kampanya görselleri Burberry ile uzun süredir işbirliği içinde olan olan fotoğraf ikilisi Inez ve Vinoodh imzası taşıyor. Riccardo Tisci’nin öncü vizyonuyla 2022 Sonbahar/Kış koleksiyonunda, gelenek ve mirasa eğlenceli bir dokunuş katarak Burberry’ye farklı bir bakış açısı sunmak istiyor. Köklere ve birlikteliğe olan bağlılığı vurgulayan kampanya aynı zamanda fütürizm esintileri taşıyor.
Burberry’nin güçlü personası, dikkat çekici imza görünümlerle karşımıza çıkıyor. Markanın DNA’sında yer alan motifleri sürekli yorumlayan Ricardo Tisci bu koleksiyonda ikonik “The Equestrian Knight Design” sembolünün içinde bir yolculuğa çıkıyor. Kampanya Burberry’nin ikonik renk paletinin yanı sıra pembe, kırmızı ve turuncunun dinamizmini de bünyesine dahil ediyor.