
AZ Factory’nin Sıradaki Tasarımcısı: Lutz Huelle
AZ Factory, bir sonraki koleksiyon hikayesi için deneyimli bir moda yeteneği olan Lutz Huelle’i seçti ve ona 3 Ekim’de Paris Moda Haftası sırasında bir podyum vitrini sunuyor.
Bu, Huelle’nin Fransa’nın başkentinde çift başlı olacağı anlamına geliyor: Kendi adını taşıyan şirketi Lutz, 30 Eylül’de saat 18:30’da ve randevu ile dijital tanıtım için takvimde.
Bir sonraki konuğu WWD’ye özel olarak açıklayan AZ Factory, Huelle’nin koleksiyonunun marka adına bir riff olarak “F for Friendship” başlığını taşıyacağını söyledi (kurucu Alber Elbaz’ın adı alfabenin sonundaki harflerle başlayıp bitiyor) ve markanın temel değerlerinden birine bir övgü.
Moda evinden yapılan açıklamada, “Kurucumuzla sadece bir kez tanışmış olmasına ve onu daha iyi tanımayı dilemesine rağmen, Lutz ortak DNA’larında, insanların kendilerini rahat hissetmelerini sağlamak için ortak bir dileği kabul ediyor” dedi.
AZ Factory koleksiyonunun Şubat 2023’te satışa çıkması bekleniyor.
Compagnie Financière Richemont ve Albaz arasındaki bir ortak girişim olan AZ Factory, kısa süre önce konuk yaratıcılarının profilini tanınmış ve yerleşik yetenekleri içerecek şekilde genişleteceğini belirtti.
Huelle ve ortağı David Ballu, 2000 yılında Paris’te Lutz markasını kurdu ve bu marka, Paris takviminin dayanak noktası oldu. Huelle, yıllar içinde S’Max Mara, Brioni ve Delpozo gibi markalara da danışmanlık yaptı.
Kurucunun Nisan 2021’de vefatının ardından AZ’nin ilk işbirlikçileri, gelişimlerinde kritik bir kavşakta desteğe ve yardıma ihtiyaç duyan genç tasarımcılar Thebe Magugu ve Esther Manas’tı.
AZ Factory’ye göre Huelle, giysi türlerini ve türlerini karıştırma ve eşleştirme konusunda öncüydü ve Lutz “moda manzarasının ayrılmaz bir parçası haline geldi.”