
Call Center
Call Center: Henüz Bulut tabanlı iletişim merkezi yazılım treninde değilseniz, belki de daha iyi bir Temsilci Deneyimi sunmak için iletişim merkezinizi yükseltmenin zamanı gelmiştir.
Yeni bir CCW araştırması, Covid-19’un tüketicilerin sorgularını çözmek için dijital kanalları benimsemesini (%82) hızlandırdığını gösteriyor.
İletişim merkezi operasyonlarınızda bulut teknolojisini benimsemenin, kuruluşunuzun daha üretken olmasına, daha iyi müşteri deneyimleri sağlamasına, zamandan tasarruf etmesine, verimliliği artırmasına, sınırlamaları ortadan kaldırmasına ve kısaca maliyetten tasarruf etmesine yardımcı olan sayısız faydası vardır.
Bulut temelli iletişim merkezi, sevk edilebilirlikten yararlanarak yıllar içinde bir şekilde ilerlemiştir.
Müşteriler, tercih tercihlerinde platformlarda markalara yönelik seçenekler, müşterilerden ilk kez zevk ve merkezi deneyimlerini hassas ve az zaman alan hale getiren harika kişiselleştirme istiyor.
En iyi “ba müşteriniz gibi davranın” temizliğinden sonra. Ama bunu nasıl başarabilirsin?
Müşterinin başarısından yanadır. Yersiz olmasa da, istisnai müşteri deneyimlerine giden en önemli araç araçları arasında, ulaşımına yakın olacak.
Temsilcileriniz, ahlaki uygulamalarda kullanılacak en iyi kullanımlarını kullanmakta, artık benzer şekilde benzerlikler hakkında neredeyse herkes gibi görünüyor.
Temsilcilerin çalışma çalışması burada tartışmak – Çalışanların başından itibaren, bütünleştirmek için birtır.
Kişi yazılımınızın UX’ine aracı dedenilebilir.