
Dolce & Gabbana Güzellik Markasını Yeniliyor
Dolce & Gabbana, Japon kozmetik grubu Shiseido ile ortaklığının sona ermesinin ardından güzellik işini kendi bünyesine getiriyor.
Giriş Tarihi: 08.02.2022 17:49 Güncelleme Tarihi: 08.02.2022 17:51
İtalyan lüks grubu Dolce & Gabbana Beauty’nin genel müdürü Gianluca Toniolo Financial Times’a verdiği demeçte, “Güzellik kategorisini şirket içinde yöneten ilk İtalyan moda markası olacağız.”
Çoğu lüks moda evi, güzellik bölümlerini işletmek için başka şirketlerle iş birliği yapıyor. Dolce & Gabbana, görevi kendileri üstlenmek için Chanel ve Dior’un aralarında bulunduğu küçük bir marka listesine katılıyor.
Yeni Dolce & Gabbana Beauty bölümü artık parfüm ve makyaj ürünlerinin geliştirilmesi, üretimi ve dağıtımının yüzde 100 kontrolünü üstlenecek. Shiseido, 2016’dan beri bölümün kontrolünü elinde tutuyordu, ancak Aralık 2021’de pandeminin etkisini azaltmak için getirilen maliyet düşürme önlemlerinin bir parçası olarak lisans anlaşmasını kısmen sonlandıracağını duyurdu.
Yeni Dolce & Gabbana Beauty şirketi Milano’da kurulacak ve yıl sonuna kadar 150 kişilik daha küçük bir hedefle başlayarak, sonunda 350-500 kişilik küresel bir iş gücüne sahip olmayı hedefliyor.
Dolce & Gabbana, girişime 300 milyon euro yatırım yapıyor.
Financial Times’ın haberine göre CEO Alfonso Dolce, şirketin önümüzdeki yedi yıl içinde yıllık güzellik perakende satışlarını 1 milyar avrodan 2,5 milyar avroya çıkarmayı hedeflediğini söyledi.