
Ganni, B Corp Sertifikasını Aldı
B Corp sertifikası, işin her yönünü kapsayan 300 sorudan oluşan bir değerlendirmenin ardından markanın moda endüstrisinde “somut değişime” yönelik adımlar attığını gösteriyor.
Şirkete göre, aldığı önemli puan, onu bugüne kadar sertifikayı alan en yüksek puanlı çağdaş moda markası yapıyor.
En yüksek puanı 29,1 ile çevre bölümündeki çalışmalarıyla aldı ve B Corp organizasyonu markanın organik ve geri dönüştürülmüş elyaf kullanımındaki çabalarını vurguladı.
Sorumlu malzeme seçiminin birincil odak noktası olduğu bir yayında, Ganni’nin koleksiyonlarının çoğunda bu malzemeleri kullandığı belirtildi.
Ancak Ganni, markanın Geleceğin Kumaşları programı aracılığıyla doğrudan kendi tedarik zincirine yatırım yaptığı karbon denkleştirmeye bir alternatif olan yerleştirme planı için herhangi bir puan almadığını da ekledi.
B Corp çerçevesinin gelecekte daha esnek hale geleceğini, böylece bu projelerin gelecekteki değerlendirmelere dahil edilmesini umduğunu söyledi.
Ganni, Chloé, Veja, Vestiaire Collective, Patagonia ve Allbirds gibi şirketlere sertifika alma sürecinde katılıyor ve marka gelecekte kendisi için yeni hedefler belirlemeye devam etmeyi umuyor.
Karbon yerleştirme planını uygulamaya koymayı, yeni yenilikçi yapıları ölçeklendirmeyi ve döngüsel iş modellerini yönlendirmeyi planlarken, 2025 yılına kadar 150 B Corp puanına ulaşmayı hedefliyor.