
Gucci 3. Yüksek Mücevher Koleksiyonuyla Göz Kamaştırıyor
Gucci’nin üçüncü yüksek mücevher koleksiyonunu sunarken, kreatif direktör Alessandro Michele hala bu özel marka segmentinin gidişatına hayret ediyor.
“Şaşırtıcı olan, büyük mücevher markalarına ait bir bölgeye nasıl girdiğimiz, ancak güvenilirlik kazandık. Bu gerçekten yapmak istediğim bir şeydi, takılara her zaman takıntılıydım ve varsayımsal bir Gucci müşterisine ait olabilecek nesnelerin koleksiyonunu tamamlama ihtiyacı hissettim,” dedi Michele özel bir röportajda.
Bu özgünlük, “beklenmeyen bir işe yol açtı, ancak bu büyük bir tutkuyla yapıldı. Mücevherleri gerçek hayata döndürmek istedim, mücevherler yaşıyor. Büyük olaylara işaret ederek hayatımızın ayrılmaz bir parçasıdırlar. Ben de mankenlerde podyuma koyuyorum ve günlük olarak ofiste, kahvaltıda, sokakta giyiyorum” dedi.
Bir moda ve aksesuar şirketi için yüksek mücevherlerin karmaşıklığını kabul etti, ancak Gucci, örneğin Valenza da dahil olmak üzere İtalya’nın ana mücevher merkezlerindeki bir kuyumcu ve zanaatkar ağına güveniyor. “Bu, özveri ve bağlılık gerektiren bir segment ve endüstrisinin farklı mekanizmaları ve zamanlaması var, ancak biz tutarlıyız. Bu ticaretle ilgili değil.”
Üçüncü Hortus Deliciarum koleksiyonu ya da Latince Garden of Delights, Geçen Mart’taki Akademi Ödülleri’nde “The Eyes of Tammy Faye”deki performansıyla En İyi Kadın Oyuncu Oscar’ını alırken Gucci giyen film yapımcısı Jessica Chastain’in öncülüğünü yaptığı bir kampanya ve film aracılığıyla yankılanıyor.
Michele, “benzersiz ve özel parçalar” yaratmayı amaçladığını ve mücevherlerle bağlantılı hayali bir dünya yaratmayı hedeflediğini söyledi.