
Missoni’nin Yeni Kreatif Direktörü: Filippo Grazioli
Yaratıcı yönetim ekibinin yeniden düzenlenmesinin bir parçası olarak lüks İtalyan evi Missoni, Filippo Grazioli’yi en son kreatif direktör olarak atadı. Grazioli, markanın kadın ve erkek koleksiyonlarını üstlenecek ve yaşam tarzı bölümü için marka imajını denetleyecek.
Markanın markanın CEO’su Livio Proli atamayla ilgili şunları söyledi: Grazioli’nin ilk koleksiyonu, markanın kadın ve erkek ön koleksiyonu ile mayıs ayının sonunda satışa çıkacak, ilk göstrisi ise 2023 Eylül’de sahnelenecek.” dedi.
Haziran ayında ayrı bir Missoni erkek koleksiyonu gösterilmeyecek.
ALBERTO CALIRI MISSONI HOME’UN BAŞINA GEÇTİ
Geçen yıl Mayıs ayında geçici kreatif direktör olarak Angela Missoni’nin yerine geçen Alberto Caliri, markanın “Home” koleksiyonuna geçecek ve kurucu Rosita Missoni tarafından denetlenen bölüm için yeni bir aşamaya öncülük edecek. Ayrıca danışman Davide Tognetti ile birlikte Missoni Sport hattından sorumlu olacak ve şirketin Sumirago merkezindeki Missoni Lab eğitim projesinde çalışacak.
FILIPPO GRAZIOLI’NİN KARİYERİ
Milano Istituto Europeo di Design’dan mezun olan Grazioli, kariyerini Paris’te geliştirdi. Staff International’daki stajı sırasında Martin Margiela ile tanıştı ve tasarımcıyla 2013 yılına kadar kadın koleksiyonları üzerinde çalıştı.
2015 yılında, Hermès’de kıdemli kadın tasarımcı olarak görev yaptıktan sonra, Riccardo Tisci ile tanışarak ve Givenchy’de koleksiyonların direktörü olarak önemli bir kişisel karşılaşma daha yaptı. Grazioli daha sonra Tisci’yi takip ederek Burberry’deki podyum koleksiyonunun direktörü oldu.