
Philipp Plein’in Plein Sport’u Geri Dönüyor
Lüks marka Philipp Plein geçtiğimiz günlerde, Şubat 2022’de yaklaşan Milano Kadın Moda Haftası’nda sunacağı kadın ve erkek koleksiyonu Plein Sport’un geri dönüşünü duyurdu.
Plein Sport, ilk olarak 2016 yılında lüks atletik ürünlere yönelik talebe yanıt olarak Plein Group tarafından piyasaya sürüldü. Grup içindeki stratejik kararlar nedeniyle 2018’de ara verilen marka, “Plein Sport şimdi her zamankinden daha güçlü ve performans ile lüks giyim arasında pazardaki hak ettiği yeri almaya hazır” dedi.
Yeni Plein Sport koleksiyonu, Philipp Plein koleksiyonlarından tamamen farklı olacak şekilde tasarlandı ve yapılandırıldı.
Plein Sport, Milano’da Via Burlamacchi’deki yeni Plein Group binasındaki özel bir showroom’un yanı sıra bağımsız çok markalı showroomlar arasından seçilen bir iş geliştiricileri ağı aracılığıyla sunulduğundan, diğer koleksiyonlardan farklılık dağıtımda da belirgindir.
Marka, Plein Sport’un yeniden lansmanını üç adımda planlıyor: Ocak 2022’de başlayacak olan 2022/2023 Sonbahar/Kış ana satış kampanyasıyla; Şubat 2022’de Milano Moda Donna’da yapılması planlanan ilk defile; ve özellikle dijital ve sanal formatlara odaklanan yoğun bir iletişim kampanyasının ardından Nisan 2022’den itibaren çevrimiçi B2C satışları.