
Scarlett Johansson’ın Cilt Bakım Markası The Outset Piyasaya Çıktı
Scarlett Johansson tarafından ortaklaşa kurulan cilt bakım serisi Outset, ilk perakende ortaklığını imzaladı. The Outset, perakendecinin web sitesinde ve tüm ABD Sephora mağazalarında satışa çıktı. Minimalist marka, 32 dolardan 54 dolara kadar fiyatlandırılan beş temel ürüne dayalı temiz bir cilt bakım serisiyle güzellik rutinlerine karmaşık olmayan bir yaklaşım sunuyor.
Girişimci ve eski güzellik yöneticisi Kate Foster ile birlikte kurulan seride misel temizleyici, kolajen serumu, skualen nemlendirici, niasinamid gece kremi ve C vitamini göz kremi bulunuyor.
Bitki bazlı bileşenler, kokusuz ve klinik olarak test edilmiş, bilinçli olarak temizlenen cilt bakım markasının bel kemiğidir. Şirket yaptığı açıklamada, temiz cilt bakımı için FDA standardı olmadığını, ancak formüllerinden 2.700’den fazla endişe verici bileşeni çıkardığını söyledi.
NDP Group’un araştırmasına göre, ABD’de ünlü güzellik hatları 2021’de 2020’ye göre yüzde 41 artışla 533 milyon dolarlık satış gördü. Rihanna’nın Fenty Beauty’si, Kylie Jenner’ın Kylie Cosmetics’i ve Victoria Beckham Beauty’nin çok başarılı markalardan örnekleriyle, küresel güzellik endüstrisi geçen yıl 511 milyar dolara ulaşacak. Son zamanlarda Jennifer Anniston bir saç markası başlattı, Harry Styles bir oje işi, Ariana Grande ve Addison Rae’nin de güzellik pazarına girdi.
Sosyal medya platformlarında büyük bir takipçi kitlesine sahip başarılı ünlüler, halihazırda milyonlarca tüketiciyle doğrudan bağlantısı olan markaları başlatmak için geleneksel reklamcılığa ihtiyaç duymuyor.
Kylie Jenner, Kylie Cosmetics’in çoğunluk hissesini 600 milyon dolar karşılığında Coty Inc.’e sattı ve ünlülerin desteklediği cilt bakımının bir kitlesi ve müşterisi olduğunu ve ünlüler için kazançlı bir kazanç kanalı olabileceğini kanıtladı. Bu şirketlerin insanlığa fayda sağlayan orijinal ürünleri piyasaya sürmeye yönelik gerçek bir istekten doğup doğmadığı elbette başka bir konu.